Przejdź do głównej zawartości

Tag: Blog-erką być !

Hej ;) Przychodzę dziś do was z szybkim tagiem o-tagowała mnie Monika z Design and My lifestyle ;)

1. Od kiedy prowadzisz swojego bloga?
pierwszy post na blogu pojawił się w czerwcu 2011 r. więc blog w tym roku będzie świętował swoje trzecie urodziny ;)
2. Czy decyzja o założeniu bloga była spontaniczna czy dojrzewała w tobie?
Z decyzją o założeniu bloga zamierzałam się jakiś czas, namawiałam moją koleżankę z technikum z którą na samym początku prowadziłam i kanał i bloga, i tak jakoś w końcu się zdecydowałyśmy.
3. Z kąt czerpiesz inspirację na pisanie postów?
Inspiracje przychodzą same, jak mam czas i "wenę" to piszę jak tych dwóch rzeczy nie ma wtedy po prostu nie piszę nad czym ubolewam ;)



4. Czy masz jakąś/jakiegoś ''guru'' jeśli chodzi o temat twojego bloga i czy próbujesz się na niej .nim wzorować?
Jako takiej guru nie mam, oglądam różne blogi i z nich często czerpie inspiracje co do postów czy do wyglądu bloga jednak często po prostu eksperymentuje ;)
5. Co chciałabyś żeby Twój blog dawał innym?
Chciałabym aby inne osoby zainteresowane różnymi rzeczami, mogły odnaleźć potrzebne informacje na dany temat na moim blogu oraz czerpały z tego satysfakcje.
6. Zdradź coś co twoi widzowie jeszcze o Tobie nie wiedzą.
Zapraszam na kanał i częstsze zaglądanie na bloga bo na dzień dzisiejszy nic mi nie przychodzi do głowy ;)
7.  Jakie są plany na kolejne posty na Twoim blogu
Mam dużo planów nie będę ich zdradzała zapraszam do odwiedzania ;)

No i to moi kochani byłoby na tyle mam nadzieje że tag wam się spodoba, dziękuje serdecznie za otagowanie Monice ;) i zapraszam do odpowiadania na pytania w komentarzach oraz do odpowiadania na tag na waszych blogach chętnie poczytam więc załączajcie linki do blogów ;)

zapraszam na yt i do kolejnych postów ;)

do napisania ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram mix 02.15 ;)

Hej przychodzę do was ze zdjęciami z instagram-u ;) Postanowiłam w ten sposób wrócić po raz n-ty do blogowania i mam nadzieję że się wam ten post spodoba ;)) Zapraszam ;))

Sesja zdjęciowa Marzec '17

Hej, myślę że chciałabym wrócić trochę do blogowania, dlatego dziś przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej. Wygrałam sesję z okazji dnia kobiet u świetnej pani fotograf Anity na Facebooku znajdziecie ją pod nazwą fabryka fotografii Anita Azafrańska LINK  ;) Dostałam konkretne wytyczne: okulary przeciwsłoneczne, kolorowe ubrania, kolorowe chustki. Dostosowałam się mimo iż "elegancko" lubię ubierać się na czarno ;) Sesja odbyła się na Wawrzkowiźnie , w okolicach Bełchatowa / woj. Łódzkie.

Perlux, pierwsze skuteczne perły piorące na rynku. ?

Witam was bardzo serdecznie dziś mam dla was mini recenzję i porównanie Pereł Piorących Perlux z innymi markami. Zacznę od tego iż zostałam ambasadorką pereł Perlux za pośrednictwem strony streetcom.pl. Paczkę ambasadorki dostałam i przystąpiłam do testów ;)