Przejdź do głównej zawartości

Początek i odrazu recenzja;)

Witamy serdecznie na blogu poświęconym modzie, kosmetykom, recenzjom, fotografii i coś się jeszcze znajdzie ;)

Chciałybyśmy zacząć od recenzji. :) :

Chciałabym specjalnie dla was zrecenzować widoczny powyżej zestaw SORAYA PROFESSIONAL Care & Control ;)

 
A więc tak zacznijmy od żelu mycia twarzy :

Producent zapewnia że żel :
* doskonale oczyszcza skórę z makijażu oraz wszelkich zanieczyszczeń
*zwęża rozszerzone pory skóry
*usuwa martwe komórki naskórka
*rewitalizuje i przywraca zdrowy koloryt skórze
* reguluje wydzielanie sebum
* długotrwale matuje
* odblokowuje pory

Moja opinia:

żel oczyszcza bardzo dobrze nawet z niedokładnie zmytego makijażu , również bardzo dobrze matuje i reguluje wydzielanie sebum ale nie odblokowuje dokładnie porów, nie zwęża ich. Nie usuwa martwego naskórka :( Jest godny polecenia ponieważ widać poprawę cery w taki sposób że zmniejsza powstawanie trądziku ;) Skóra po nim jest gładka odświeżona i wyraźnie ma poprawiony koloryt ;)

Następnym krokiem jest tonik :

według producenta tonik powinien:
*głęboko oczyszczać
*zapewniać skórze neutralne pH
*hamować rozwój bakterii odpowiedzialnych za powstawanie stanów zapalnych
*zmniejszać wielkość zaskórników i wyprysków oraz ograniczać powstawanie nowych
*zwężać pory skóry
*koić i łagodzić podrażnienia
*poprawiać koloryt skóry
*likwidować świecenie się skóry

Moja opinia: oczyszcza ale nie głęboko ;) , zapewnia neutralne pH, hamuje rozwój bakterii, zmniejsza powstawanie stanów zapalnych, poprawia koloryt i zmniejsza świecenie, ale nie: zwęża porów, zmniejsza wielkości zaskórników i wyprysków. Polecam :) Jest lekki i dobrze matuje. Dobrze działa po użyciu żelu.

Ostatnim krokiem jest krem :

Według producenta :
*likwiduje ślady po trądziku
*zmniejsza widoczność blizn
*nie zatyka porów
* przywraca idealną gładkość

Moja opinia: Likwiduje ślady, zmniejsza widoczność blizn, przywraca gładkość ale nie tak idealnie jak to opisuje producent. Moim zdaniem jest strasznie ciężki jak na dzień i jeżeli położy się na niego podkład to on się waży i powstają zaskórniki.. Możliwe że to tylko działa tak na moją skórę . Ma strasznie dziwną pompkę, trzeba sie do niej przyzwyczaić bo na samym początku aplikacja może być trochę uciążliwa ponieważ można " wypompować" za dużo kremu ;) Warto testować ;)


Polecam  oczywiście całą trójkę ponieważ osobno nie mają one takiego efektu.

Mam nadzieję że się podoba ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram mix 02.15 ;)

Hej przychodzę do was ze zdjęciami z instagram-u ;) Postanowiłam w ten sposób wrócić po raz n-ty do blogowania i mam nadzieję że się wam ten post spodoba ;)) Zapraszam ;))

Sesja zdjęciowa Marzec '17

Hej, myślę że chciałabym wrócić trochę do blogowania, dlatego dziś przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej. Wygrałam sesję z okazji dnia kobiet u świetnej pani fotograf Anity na Facebooku znajdziecie ją pod nazwą fabryka fotografii Anita Azafrańska LINK  ;) Dostałam konkretne wytyczne: okulary przeciwsłoneczne, kolorowe ubrania, kolorowe chustki. Dostosowałam się mimo iż "elegancko" lubię ubierać się na czarno ;) Sesja odbyła się na Wawrzkowiźnie , w okolicach Bełchatowa / woj. Łódzkie.

Perlux, pierwsze skuteczne perły piorące na rynku. ?

Witam was bardzo serdecznie dziś mam dla was mini recenzję i porównanie Pereł Piorących Perlux z innymi markami. Zacznę od tego iż zostałam ambasadorką pereł Perlux za pośrednictwem strony streetcom.pl. Paczkę ambasadorki dostałam i przystąpiłam do testów ;)