Przejdź do głównej zawartości

Nowe buciki ;)

Witam was wszystkich musiałam się z wami podzielić moim nowym zakupem ;) Są to buciki ;) mam manie na ich temat a zwłaszcza na kupowanie wysokich szpilek w których staram się nauczyć chodzić ;)

Dziś byłam w deichmann-ie ale nic tam nie znalazłam ;( ale pojechałam na rynek (bazarek, jak kto woli) i zakupiłam sobie pod pretekstem nadchodzącego rozpoczęcia roku beżowe szpileczki z 10 cm szpilka i platformą z przodu (wiem że dla nie których mogą się wydawać niskie ale patrząc na to że nie noszę szpilek na co dzień i nie umiem za bardzo w nich chodzić to te są dla mnie idealne ponieważ moje ostatnie szpilki które zakupiłam w tamtym roku w październiku są o 1.5 cm niższe ;))

Tak się prezentują:






Napiszcie czy wam się podobają bo ja jestem z nich mega zadowolona ;)) zrobię wam zdjęcia jak prezentują sie na nogach z całym out-fitem ;)) kosztowały 88 zł trochę sporo jak na bazarek ale mam nadzieje że będą się dobrze sprawowały ;)) Pozdrawiam do napisania ;)) P ;)) 

Komentarze

  1. lOVE THE COLOR ON THOSE SHOES!!! i also love the suede! so ready for fall!
    please visit/follow
    dirtyshirtyaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi bardzo przypadły do gustu, takie proste i eleganckie :))
    Zapraszam także do siebie. Trwa u mnie akurat konkurs, w którym można wygrać pierścionek z najnowszej kolekcji H&M. Pozdrawiam :)

    nicolemlotkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instagram mix 02.15 ;)

Hej przychodzę do was ze zdjęciami z instagram-u ;) Postanowiłam w ten sposób wrócić po raz n-ty do blogowania i mam nadzieję że się wam ten post spodoba ;)) Zapraszam ;))

Sesja zdjęciowa Marzec '17

Hej, myślę że chciałabym wrócić trochę do blogowania, dlatego dziś przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej. Wygrałam sesję z okazji dnia kobiet u świetnej pani fotograf Anity na Facebooku znajdziecie ją pod nazwą fabryka fotografii Anita Azafrańska LINK  ;) Dostałam konkretne wytyczne: okulary przeciwsłoneczne, kolorowe ubrania, kolorowe chustki. Dostosowałam się mimo iż "elegancko" lubię ubierać się na czarno ;) Sesja odbyła się na Wawrzkowiźnie , w okolicach Bełchatowa / woj. Łódzkie.

Perlux, pierwsze skuteczne perły piorące na rynku. ?

Witam was bardzo serdecznie dziś mam dla was mini recenzję i porównanie Pereł Piorących Perlux z innymi markami. Zacznę od tego iż zostałam ambasadorką pereł Perlux za pośrednictwem strony streetcom.pl. Paczkę ambasadorki dostałam i przystąpiłam do testów ;)