Przejdź do głównej zawartości

Makijaż II ;))

Witam was wszystkich bardzo serdecznie dziś nie jestem w szkole więc postanowiłam dla was wstawić posta ponieważ nasz kanał na yt prosperuje troszeczkę rzadziej ;))

We wtorek 27.09.2011r. ;) malowałam koleżankę na wesele (ślub cywilny w rodzinie) i niestety musiałam zrobić to w warunkach "koczowniczych" ponieważ robiłam to w szkolnej łazience ;) zabrałam ze sobą kosmetyki takie jak :

Makijaż twarzy
-baza Ingrid pod makijaż
-korektor essence stay all day concealer kolorek 20 soft beige
-podkład Delia Cosmetics Mineral Velvet- Skin kolor 02 Naturalny Beż
-puder Rimmel  Stay Matte kolor 003 Peach Glow
-puder prasowany Mapka brązująca nr 106 Sensique
-róż Lovely Sunny Blusher
Makijaż oczu:
-baza essence you rock kolor 01 rock Chick's base
-na całą powiekę cień Inglot w kolorze 353
-na załamanie powieki cień my Secret kolor podam później ;)
-pod załamanie jak i w wewnętrznym kąciku znajduję się cień z my secret Pearl Touch 102 ;)
-brwi duo z essence ;))
-mascara Essence no limits volume waterpoof
Usta:
-essence stay with me longlasting lipgloss w kolorze 02My favorite milkshake

tutaj zdjęcia ;))


Zdjęcia są prowizoryczne ponieważ robione były "małpką" w szkolnej łazience ;D ale czego się dla Was nie robi ;)) 

Mam do was jeszcze ogromną prośbę a mianowicie poszukuje podkładu bądź dobrego sposobu który (podkład) nie uwydatni mi zaskórników w strefie T (sposobu) który je usunie bądź na dłuższą metę je usunie (chciałabym aby nie był to peeling bo on  na krótką metę je usuwa ;) 

Dziękuję za oglądania przeglądanie i wchodzenie na bloga oraz yt ;) Miłego dnia i wieczora;)) 

P;)) 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram mix 02.15 ;)

Hej przychodzę do was ze zdjęciami z instagram-u ;) Postanowiłam w ten sposób wrócić po raz n-ty do blogowania i mam nadzieję że się wam ten post spodoba ;)) Zapraszam ;))

Sesja zdjęciowa Marzec '17

Hej, myślę że chciałabym wrócić trochę do blogowania, dlatego dziś przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej. Wygrałam sesję z okazji dnia kobiet u świetnej pani fotograf Anity na Facebooku znajdziecie ją pod nazwą fabryka fotografii Anita Azafrańska LINK  ;) Dostałam konkretne wytyczne: okulary przeciwsłoneczne, kolorowe ubrania, kolorowe chustki. Dostosowałam się mimo iż "elegancko" lubię ubierać się na czarno ;) Sesja odbyła się na Wawrzkowiźnie , w okolicach Bełchatowa / woj. Łódzkie.

Perlux, pierwsze skuteczne perły piorące na rynku. ?

Witam was bardzo serdecznie dziś mam dla was mini recenzję i porównanie Pereł Piorących Perlux z innymi markami. Zacznę od tego iż zostałam ambasadorką pereł Perlux za pośrednictwem strony streetcom.pl. Paczkę ambasadorki dostałam i przystąpiłam do testów ;)