Przejdź do głównej zawartości

parę ciuchów z UK;)

Witam Was wszystkich:* Ponieważ jedna z moich cioć mieszka w UK a wiedziałam że po raz kolejny zawita w tym roku do Polski, postanowiłam poprosić ją o niewielkie zakupy, gdyż wiem że często mają tam na wyprzedażach w różnych sklepach ciekawe rzeczy:) Chodziło mi przede wszystkim o legginsy i jakieś bluzki. W niedzielę odebrałam paczuszkę i zostawiłam moją jedna wypłatę;) A teraz postanowiłam Wam pokazać jej zawartość, niestety legginsy nie są takie o jakie mi chodziło (chciałam te imitujące dżins) no ale te też się będzie nosić:p

1. Biała koszulka z nadrukiem (4.99£)





















2. Koralowo czarna bluzka z brokatową twarzą (4.99£)



3.Czarna koszulka w róże (4.99£)
















4. Bluzka w kolorze ecru z nadrukiem (8.99£)
















5. Legginsy (nie znam ceny)



Zapraszamy do dalszych odwiedzin naszego bloga:*:*


P.S. jutro najprawdopodobniej pojawi się nowy filmik:)

Pozdrawiam:*:*
K.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram mix 02.15 ;)

Hej przychodzę do was ze zdjęciami z instagram-u ;) Postanowiłam w ten sposób wrócić po raz n-ty do blogowania i mam nadzieję że się wam ten post spodoba ;)) Zapraszam ;))

Sesja zdjęciowa Marzec '17

Hej, myślę że chciałabym wrócić trochę do blogowania, dlatego dziś przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej. Wygrałam sesję z okazji dnia kobiet u świetnej pani fotograf Anity na Facebooku znajdziecie ją pod nazwą fabryka fotografii Anita Azafrańska LINK  ;) Dostałam konkretne wytyczne: okulary przeciwsłoneczne, kolorowe ubrania, kolorowe chustki. Dostosowałam się mimo iż "elegancko" lubię ubierać się na czarno ;) Sesja odbyła się na Wawrzkowiźnie , w okolicach Bełchatowa / woj. Łódzkie.

Perlux, pierwsze skuteczne perły piorące na rynku. ?

Witam was bardzo serdecznie dziś mam dla was mini recenzję i porównanie Pereł Piorących Perlux z innymi markami. Zacznę od tego iż zostałam ambasadorką pereł Perlux za pośrednictwem strony streetcom.pl. Paczkę ambasadorki dostałam i przystąpiłam do testów ;)