Przejdź do głównej zawartości

Haul ;))

Witam wszystkich bardzo serdecznie ;) Obiecałam więc jest haul ciuchowy chociaż na samym końcu będzie mała niespodzianka ;))

 Zacznę od tego że nie będę podawała cen niektórych rzeczy ponieważ ich nie pamiętam ;)) zakupy są z różnych źródeł ;) pod każdą z fotografii napisze skąd jest dana rzecz ;)) 

Zdjęcia nie są zbyt ładne ponieważ robiłam je dawno i starałam się coś z nimi zrobić na szybko co nie wyszło mi na dobre ale ważne że coś widać ;)) 

Zapraszam poniżej ;))







Sweter rudy kupione w centrum handlowym Ptak w Rzgowie ;) Wiem że można znaleźć je na allegro jak i na bazarkach są nie drogie ok 40-60 zł 




Następny sweter tym razem kupiony przez moja mamę ale że mi się bardzo podoba stwierdziłyśmy iż będę również w nim chodzić ;)) Kupiony w Centrum Handlowym Ptak w Rzgowie kosztował ok 40-50 zł


Tunika z długim rękawem jest w kolorach brązu w paseczki na zdjęciu jest troszeczkę wygnieciona wybaczcie ;* Kupiona w C.H Ptak w Rzgowie za ok 30-40 zł 



Dwie takie same bluzeczki jak ja to mówię "leiste" ja zakupiłam kolor rudy a moja mama beżowy ale że podobają nam się obu dwa kolory będziemy chodzić w nich na zmianę ;)) jedna bluzka koszt ok 30-40 zł 
C.H Ptak ;) 


bokserki piszę w liczbie mnogiej ponieważ zakupiłam aż 3 na przecenie 10 zł za jedną mam jeszcze kolor szary i kawka z mleczkiem ;)) są wygodne ;)) C.H Ptak ;)

 Dwa paski cienkie w kolorach brąz i czerń ;) koszt jednego paska 12 zł ;))


Pasek biały z "piramidkami" wypadło mi słowo przypomnijcie mi ;)) wiec tak trafiłam na promocje i kosztował mnie 2 zł ;) C.H Ptak



dwa paski które mają fajnie zaczepione "dzety" które będę mogła wykorzystać w przyszłości ;) koszt 2 zł za jeden na promocji ;)) C.H Ptak



Szelki białe na promocji za 2 zł ;)) C.H Ptak


Chustka z gwiazdkami kolor brązowy koszt ok 20 zł ;)) C.H Ptak


Fioletowy polar za duży na mnie ;)) ale co tam ;) koszt ok 40 zł Rynek w Piotrkowie Trybunalskim ;;)) 


Trapery na zimę całe ocieplane koszt ok 85 zł Rynek w Piotrkowie Trybunalskim ;))



Ramoneska zakupiona na allegro za ok 80 zł z przesyłką z eko skóry z "dzetami" beżowa ;)) 






Bluzka kupiona przez moją Mamę prze z internet w sklepie internetowym Hanles przyszła pocztą koszt 141,50 zł 




Bluzka kupiona przez moją mamę na wesele tak jak ta powyżej na allegro koszt 57 zł z przesyłką ;)) 

I niespodzianka ;)) Moja babcia wpadła na genialny pomysł zakupu twistera w celu schudnięcia ;)) więc ja podpięłam się pod zamówienie i zakupiłam razem z Karoliną ten twister ;)) koszt to ok 34 zł z przesyłką ;)











Ma ona masażer na stopy który pomaga nam między innymi na wypadanie włosów trawienie i bóle głowy ;))


I to by było na tyle ;) Zakupy zrobione w dość długich odstępach czasu ;)) czekajcie na następny post w którym : 
Recenzja porównawcza maskar oraz recenzja baz inglot i virtual ;)) 

Zapraszam ;)) 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram mix 02.15 ;)

Hej przychodzę do was ze zdjęciami z instagram-u ;) Postanowiłam w ten sposób wrócić po raz n-ty do blogowania i mam nadzieję że się wam ten post spodoba ;)) Zapraszam ;))

Sesja zdjęciowa Marzec '17

Hej, myślę że chciałabym wrócić trochę do blogowania, dlatego dziś przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej. Wygrałam sesję z okazji dnia kobiet u świetnej pani fotograf Anity na Facebooku znajdziecie ją pod nazwą fabryka fotografii Anita Azafrańska LINK  ;) Dostałam konkretne wytyczne: okulary przeciwsłoneczne, kolorowe ubrania, kolorowe chustki. Dostosowałam się mimo iż "elegancko" lubię ubierać się na czarno ;) Sesja odbyła się na Wawrzkowiźnie , w okolicach Bełchatowa / woj. Łódzkie.

Perlux, pierwsze skuteczne perły piorące na rynku. ?

Witam was bardzo serdecznie dziś mam dla was mini recenzję i porównanie Pereł Piorących Perlux z innymi markami. Zacznę od tego iż zostałam ambasadorką pereł Perlux za pośrednictwem strony streetcom.pl. Paczkę ambasadorki dostałam i przystąpiłam do testów ;)