Przejdź do głównej zawartości

aromaterapia

Witam was w nowym roku ;)) Pierwszy post w 2012 ! :) Korzystając z okazji chciałybyśmy wam życzyć szczęśliwego Nowego Roku ;))

Chciałam wam pokazać mój nowy zakup który rozprowadza zapach po całymmm domu ;))


Jest to kominek który kupiłam w naturze za niecałe 10 zł ;) 

Wlewa się do niego wodę + olejek zapachowy i do środka wkłada się podgrzewacz który podgrzewając wodę uwalnia zapach olejku który wlałyśmy i tym sposobem pachnie w całym domu ( małe mieszkanie) ;))

Dziś za to odwiedziłam biedronkę w której kupiłam zestaw podgrzewaczy bezzapachowych, pomarańczowych, waniliowych ;) Bezzapachowych używam do kominka a tych zapachowych do innych rzeczy ;) 


Bez zapachowych jest 27 szt. kosztują 4,29 zł 



Zapachowych jest 18 szt. kiedy się palą wydają lekki zapach ;) ich koszt to również 4,29 ;) 


Wszystkie podgrzewacze zapakowałam sobie w opakowanie przezroczyste po Ferrero rocher ;) Kiedy otwieram pudełeczko z zapachowymi podgrzewaczami pachnie cudownie ;) 





Ja posiadam takie olejki : Himbere jest z Kauflandu za niecałe 4 zł jeżeli się nie mylę i pachnie malinowo ;) a ten o zapachu nektarynki możecie spotkać w supermarketach E.Leclerc za ok 5 zł 


miseczka od świeczek ze żwirkiem + biała gwiazdka i w tym podgrzewacz ;) 



świeczki które kupiłam w jysku za ok 30 zł 6 świeczek w środku jest już wypalona świeczka i włożyłam tam własnie podgrzewacz ;) 




A koło telewizora na komodzie mam kącik świeczek ;) postawiłam sobie podgrzewacze oraz inne świeczki w podstawkach ;) 

No i to by było na tyle teraz ;) Zapraszam do następnych postów i na nasz kanał ;)) 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram mix 02.15 ;)

Hej przychodzę do was ze zdjęciami z instagram-u ;) Postanowiłam w ten sposób wrócić po raz n-ty do blogowania i mam nadzieję że się wam ten post spodoba ;)) Zapraszam ;))

Sesja zdjęciowa Marzec '17

Hej, myślę że chciałabym wrócić trochę do blogowania, dlatego dziś przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej. Wygrałam sesję z okazji dnia kobiet u świetnej pani fotograf Anity na Facebooku znajdziecie ją pod nazwą fabryka fotografii Anita Azafrańska LINK  ;) Dostałam konkretne wytyczne: okulary przeciwsłoneczne, kolorowe ubrania, kolorowe chustki. Dostosowałam się mimo iż "elegancko" lubię ubierać się na czarno ;) Sesja odbyła się na Wawrzkowiźnie , w okolicach Bełchatowa / woj. Łódzkie.

Perlux, pierwsze skuteczne perły piorące na rynku. ?

Witam was bardzo serdecznie dziś mam dla was mini recenzję i porównanie Pereł Piorących Perlux z innymi markami. Zacznę od tego iż zostałam ambasadorką pereł Perlux za pośrednictwem strony streetcom.pl. Paczkę ambasadorki dostałam i przystąpiłam do testów ;)