Przejdź do głównej zawartości

Trzy produkty do... włosów ;)

Witam was ponownie ;) Dziś recenzja trzech produktów do włosów :




Szampon Garnier z mango i kwiatem tiare do włosów normalnych : Moim zdaniem jest to bardzo fajny szampon dla niewymagających którzy nie szukają specjalnych efektów. Ja mam włosy przetłuszczające się i czasem myje je co 2 dni a czasem codziennie. Ten szampon nie robi żadnych rewelacji. Zapach ma bardzo ładny ;) koszt ok 10 zł (nie jestem pewna)



Szampon regenerujący Natei do włosów suchych i zniszczonych. Wybrałam go ze względu na zapach używam go na przemian z szamponem powyżej ;) jeżeli chodzi o rewelacje to moje włosy są po nim puszyste ;) ładnie pachnie i ma kolor zielony ;) ale nie pozostawia żadnego koloru na włosach ;) Włosy są po nim miękkie i dobrze się rozczesują. ;) koszt ok 5 zł (Biedronka) ::) 

I na końcu odżywka którą kupiłam już jakiś czas temu ;) Jest to produkt do włosów farbowanych bądź rudych. Jest z henną dlatego minimalnie farbuje nasze włosy. Włosy po niej są miękkie odżywione i łatwo się rozczesują. koszt ok 3 zł (na paatal.pl)

Zapraszam serdecznie do czytania przyszłych postów i miłego tygodnia ;)

Komentarze

  1. zastanawialam sie nad tym1, ale skoro bez rewelacji to nie kupie :PP

    zapraszam do siebie,jesli chcesz mozemy obs :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz zawsze możesz wypróbować bo są chyba mniejsze buteleczki tego szamponu niż 400 ml ;) ale dla mnie osobiście nie jest on jakąś rewelacją ;) oczywiście że dodam Cię do obserwowanych blogów :) Pozdrawiam ;*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instagram mix 02.15 ;)

Hej przychodzę do was ze zdjęciami z instagram-u ;) Postanowiłam w ten sposób wrócić po raz n-ty do blogowania i mam nadzieję że się wam ten post spodoba ;)) Zapraszam ;))

Sesja zdjęciowa Marzec '17

Hej, myślę że chciałabym wrócić trochę do blogowania, dlatego dziś przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej. Wygrałam sesję z okazji dnia kobiet u świetnej pani fotograf Anity na Facebooku znajdziecie ją pod nazwą fabryka fotografii Anita Azafrańska LINK  ;) Dostałam konkretne wytyczne: okulary przeciwsłoneczne, kolorowe ubrania, kolorowe chustki. Dostosowałam się mimo iż "elegancko" lubię ubierać się na czarno ;) Sesja odbyła się na Wawrzkowiźnie , w okolicach Bełchatowa / woj. Łódzkie.

Perlux, pierwsze skuteczne perły piorące na rynku. ?

Witam was bardzo serdecznie dziś mam dla was mini recenzję i porównanie Pereł Piorących Perlux z innymi markami. Zacznę od tego iż zostałam ambasadorką pereł Perlux za pośrednictwem strony streetcom.pl. Paczkę ambasadorki dostałam i przystąpiłam do testów ;)