Przejdź do głównej zawartości

Floslek żel ze świetlikiem lekarskim i chabrem bławatkiem do powiek i pod oczy ;)

Witam was bardzo serdecznie wiem wiem nie piszę często postów ale niestety nie mam na to zbyt dużo czasu postaram się w najbliższym czasie poprawić ale nie obiecuję ;))

Więc dziś będzie moje zdanie na temat żelu do powiek i pod oczy Floslek ;))

Zapewnienia producenta :

Zastosowanie : pielęgnacja wrażliwych okolic oczu zwłaszcza u osób pracujących przy komputerze lub sztucznym oświetleniu. Bezpieczny przy szkłach kontaktowych.

Działanie: działa jak kompres. Dzięki zawartości wyciągu ze świetlika lekarskiego szybko zmniejsza nadwrażliwość na światło, łzawienie oraz uczucie zmęczenia i pieczenia oczu. Ekstrakt z chabru bławatka łagodzi podrażnienia oraz wykazuje działanie przeciwzapalne i przeciwalergiczne.

Efekt: wypoczęte, zdrowe okolice oczu bez podrażnień i obrzęków.

Sposób użycia: niewielką ilość żelu nanieść na dolną i górną powiekę ( zachowując bezpieczny odstęp od worka spojówkowego), pozostawić do wyschnięcia. Stosować rano i wieczorem. Można stosować pod makijaż.

Zawiera substancje bioaktywne:
Ekstrakt ze świetlika lekarskiego - znany i ceniony od dawna. Przynosi ulgę i ukojenie zmęczonym, obolałym oczom.
Ekstrakt z chabru bławatka - łagodzi podrażnienia, działa przeciwzapalnie, stosuje się go w stanach zapalnych skóry, spojówek i błon śluzowych
Pantenol (prowitamina B5) łagodzi podrażnienia i regeneruje naskórek.

Wyrób gotowy:
-Przebadany Dermatologicznie
-Przebadany okulistycznie
-Bez konserwantów
-Bez parabenów
-Bez barwników
-Bez kompozycji zapachowej
-Nie testowany na zwierzętach
-Zgłoszony do KSIoK


Ma 10g. i jest ważny 3 miesiące od otwarcia opakowania, jego konsystencja to lekki bezbarwny żel.



Jeżeli chodzi tu o moją opinie to: żel jest fajny nie widoczny nie koliduje z bazą pod cienie oraz z podkładem jeżeli nałożę go pod make-up. Oczy niestety mi łzawią jeżeli jest duży wiatr ;( żel podniósł mi troszeczkę powiekę tak mi się wydaję albo po prostu zeszła mi opuchlizna z powiek ;) nie wiem czy ma on właściwości takie iż zmniejsza on cienie pod oczami jednak u mnie to występuje ;)

Polecam serdecznie ten krem dla osób które borykają się z problemem opuchniętych zmęczonych oczu. Mi żel pomógł jeżeli chodzi o szczypanie oczu opuchnięte powieki oraz cienie ;))

koszt to ok 12 zł w Naturze;)

POLECAM ;))

Napiszcie mi moi kochani co chcielibyście zobaczyć na blogu oraz na kanale postaram się zrobić wszystko co chcecie ;))

Na kanale pojawi się dziś filmik ulubieńcy marca 2012 więc zapraszam i tam ;))

Do następnego wpisu ;))

Komentarze

  1. muszę go zakupić, bo wszędzie go chwalicie :P

    oberwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście ;) do obu opcji ;)) a floslek jest naprawdę bardzo dobry wart wypróbowania ;))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instagram mix 02.15 ;)

Hej przychodzę do was ze zdjęciami z instagram-u ;) Postanowiłam w ten sposób wrócić po raz n-ty do blogowania i mam nadzieję że się wam ten post spodoba ;)) Zapraszam ;))

Sesja zdjęciowa Marzec '17

Hej, myślę że chciałabym wrócić trochę do blogowania, dlatego dziś przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej. Wygrałam sesję z okazji dnia kobiet u świetnej pani fotograf Anity na Facebooku znajdziecie ją pod nazwą fabryka fotografii Anita Azafrańska LINK  ;) Dostałam konkretne wytyczne: okulary przeciwsłoneczne, kolorowe ubrania, kolorowe chustki. Dostosowałam się mimo iż "elegancko" lubię ubierać się na czarno ;) Sesja odbyła się na Wawrzkowiźnie , w okolicach Bełchatowa / woj. Łódzkie.

Perlux, pierwsze skuteczne perły piorące na rynku. ?

Witam was bardzo serdecznie dziś mam dla was mini recenzję i porównanie Pereł Piorących Perlux z innymi markami. Zacznę od tego iż zostałam ambasadorką pereł Perlux za pośrednictwem strony streetcom.pl. Paczkę ambasadorki dostałam i przystąpiłam do testów ;)