Przejdź do głównej zawartości

Kurtka na przyszły sezon zimowy ;))

Witam was bardzo serdecznie jakiś czas temu zostałam poproszona o zrobienie filmiku na temat wyboru kurtki na przyszły sezon zimowy przez widzke nieszablonowaa którą z tego miejsca serdecznie pozdrawiam i od razu chciałam przeprosić za to że tak długo to trwało jednak z wiadomych przez Ciebie przyczyn nie zrobię teraz filmiku w tej sprawie jednak pojawi się on w najbliższym czasie jako dopełnienie tego posta ;))

Niestety jak wiecie w maju matura do której się przygotowuję dlatego jest mnie mało i tu i na yt na który serdecznie zapraszam, jednak w przerwach od nauki czasem do was piszę bądź nagrywam ;)

Chciałam na początku zaznaczy że:

*nie jestem jaką guru modową nie znam się na nowych trendach i wypowiadam się w pełni tak jak myślę o danej rzeczy w tym momencie wiecie że kobieta zmienną jest więc nie bądźcie źli na mnie że raz powiem że to jest nie ładne a za chwilę zacznie mi się to podobać ;))

*nie mam pojęcia jakie będą trendy jeżeli chodzi o zimę 2012-2013 ale widzka poprosiła o "zrecenzowanie" kurtek puchowych troszeczkę dłuższych, płaszczyków które były modne w sezonie 2011-2012, ponieważ szuka kurtki już na przyszły sezon co jest zrozumiałe przez to iż są teraz duże wyprzedaże np on-line ;)

*ten post nie jest sponsorowany przez żadną firmę stronę internetową bądź jakieś inne portale czy nawet przez nieszablonową ponieważ zostałam poproszona tylko z dobrego serca o zrobienie filmiku który jak już wspomniałam będzie ale nie teraz, lecz robię post który mam czas napisać ;)) i strony które podaję są tylko i wyłącznie znalezione przeze mnie bez pomocy przedstawicieli ze str. on-line, sama robiłam u nich zakupy więc wiem że są rzetelną firmą i produkty są gatunkowo dobre ;)(chodzi mi o sklep on-line, ponieważ ze str podanych na allegro nie kupowałam u tych użytkowników)

po dość długim wstępie przechodzę do rzeczy:

na pierwszy rzut idzie kurtka Japan Style



którą znalazłam przeszukując allegro i bardzo mnie urzekła, mimo to iż te kurtki które były prezentowane na ulicach w sezonie 2011-2012 niczym nie przypominały tej wyżej ona mi się podoba a te zeszłosezonowe wcale nie przypadły mi do gustu ale o tym będzie poniżej ;)
Ta kurteczka jest w różnych wariantach kolorystycznych jakie możecie obejrzeć na allegro więc zapraszam do linku powyżej.
Wydaje mi się że jest ona ciepłą kurtką ze względu na to iż zakrywa pupę w którą jest zimą zimno;) oraz ma długie rękawy przylegające do rąk fajny czarny detal przy końcu oraz zapinana jest na zamek ;) ma oczywiście kaptur który ochroni naszą głowę przed wiatrem. ;)) posiada również kieszenie ;)) jest wykonana z bawełny i poliestru.

Następną kurtką jest: kurtka ze stójką




I tu już pojawia się problem moim zdaniem, mimo iż ta i kurtka wyżej są pikowane w paski to już ta kurtka moim zdaniem jest be ponieważ kobieta ubrana w taką kurtkę wygląda jak bałwanek ;) posiada stójkę więc w szyję jest ciepło odcięcie w pasie powinno wyszczuplać ale nie każdą osobę magicznie wyszczupli ;)) zapinana jest na ekspres co jest plusem ponieważ jest ciepło, dostępna jest również w różnych wariantach kolorystycznych ;) wykonana jest w 100% z poliestru. ma dwie warstwy ociepliny poliestrowej więc teoretycznie powinno być w niej ciepło ;) ma rozszerzane rękawy co jest moim zdaniem minusem ponieważ będzie podwiewał wiatr i będzie zimno ;( Jest taliowana więc powinna się dopasowywać do sylwetki ;)

następną kurtką jest : z kapturem



kurtka podobna do tej powyżej jednak posiada ona kaptur, moje zdanie jest niezmienne, przeszkadza mi w tych kurtkach pasek oraz rękawy. są od tego samego sprzedawcy czyli opis kurtki powyżej jest taki sam do tego egzemplarza ;))

Następnie coś całkiem z innej beczki : krótka kurtka ze stójką




Jest to kurteczka również pikowana ze stójką która ma również rozszerzane rękawy co jest minusem, jednak jak widać na modelce prezentuje się ciekawie pod warunkiem że nie macie wścibskich sąsiadów którzy mogą snuć domysły o domniemanej ciąży ponieważ ten egzemplarz odmiennie nie przypomina bałwanka lecz kobietę w stanie błogosławionym ;) krój trapezu, zwężana w talii zasuwana jest na zamek + napy, na biuście prezentują się cztery ozdobne guziczki, 100% poliester, bardzo ciepła.
Osobiście bym takiej nie ubrała ponieważ ja jestem typem zmarzlucha, potrzebuje dłuższej kurtki tudzież płaszcza bardzo ciepłego i dużej ilości warstw jak ogr ;)) ale dla osób które lubią zimę polecam bo wygląd całkiem przyzwoicie ;)

Następnie : troche militarny płaszczyk



płaszczyk troszeczkę jak to nazwałam militarny chociaż nic nie posiada z militarnego stylu ale tak mi przyszło na myśl ;)  więc jak widać jest taliowany z paskiem automatycznym, posiada kieszenie na biuście oraz standardowo na biodrach, zapinany na zamek + napy, na rękawach ma zamki co mi się nie podoba, to pikowanie na kieszeniach również ponieważ ja wolałabym jednolity płaszcz jednak jakieś urozmaicenie zawsze się przyda ;) przy kołnierzu ma sztuczne futerko( odpinane)  które na pewno będzie ocieplać w zimne dni szyję, ma ładny kolor i to chyba wszystko na jej temat ;)) jest dłuższa więc ociepla również pupę ;))


i ostatnia kurtka : pikowana stójka



również bardzo podobna do prezentowanej wyżej, taliowana + pasek automatyczny, ładny kolor takie urozmaicenie białej zimy, na modelce nie wygląda na bałwankowatą, posiada stójkę co jest plusem ponieważ nie trzeba nosić szalika jednak nie ma kaptura co  jest dla mnie minusem, jest przedłużana więc w pupcię jest cieplej, ma rozszerzane rękawy co jest minusem, i posiada kieszenie ;))

I to by było na tyle moi drodzy troszeczkę późno się zabrałam za posta ze względu na godzinę jak i na czas jaki zwlekałam od kiedy napisała do mnie nieszablonowaa ;)

Jak widać kilka kurtek tudzież płaszczy mi się podoba kilka nie, moim zdaniem każda osoba wygląda inaczej i trzeba przymierzyć aby dowiedzieć się co jest dla nas najlepsze;)) mam nadzieje że post się przyda wam jak i nieszablonowej ;)) czekam na więcej propozycji odnośnie filmików jak i postów

Pozdrawiam ;) Widzimy się po maturach ;)) albo nawet w trakcie wyjdzie w praniu ;))

Powodzenia maturzystkom połamania piór ! :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram mix 02.15 ;)

Hej przychodzę do was ze zdjęciami z instagram-u ;) Postanowiłam w ten sposób wrócić po raz n-ty do blogowania i mam nadzieję że się wam ten post spodoba ;)) Zapraszam ;))

Sesja zdjęciowa Marzec '17

Hej, myślę że chciałabym wrócić trochę do blogowania, dlatego dziś przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej. Wygrałam sesję z okazji dnia kobiet u świetnej pani fotograf Anity na Facebooku znajdziecie ją pod nazwą fabryka fotografii Anita Azafrańska LINK  ;) Dostałam konkretne wytyczne: okulary przeciwsłoneczne, kolorowe ubrania, kolorowe chustki. Dostosowałam się mimo iż "elegancko" lubię ubierać się na czarno ;) Sesja odbyła się na Wawrzkowiźnie , w okolicach Bełchatowa / woj. Łódzkie.

Perlux, pierwsze skuteczne perły piorące na rynku. ?

Witam was bardzo serdecznie dziś mam dla was mini recenzję i porównanie Pereł Piorących Perlux z innymi markami. Zacznę od tego iż zostałam ambasadorką pereł Perlux za pośrednictwem strony streetcom.pl. Paczkę ambasadorki dostałam i przystąpiłam do testów ;)