Przejdź do głównej zawartości

Domowe farbowanie ? ;) Czemu nie ;))

Hey dziewczyny ;)) Jak i chłopcy ;) Cieszę się że trafiliście tu i czytacie teraz tego posta ;))

Właśnie siedzę z farbą na głowie i piszę do was tego posta ;))

Dawno mnie nie było wiem ale to ze względu na szkołę maturę jak i pracę które nie pozwalały mi na dłuższą chwilę usiąść i napisać zrobić zdj ;)) ale już to się skończyło praca oczywiście jest ale w wolnej chwili napiszę coś dla Was ;) jeszcze 18-19 czerwiec czeka mnie technik i jego obawiam się najbardziej ale będzie git ;))

Przechodzę do rzeczy ;)

A więc tak jeżeli nigdy nie farbowaliście się sami w domu poproście kogoś o to bądź zgłoście się do specjalisty ;))

Jeżeli chodzi o farbę to wybierzcie kolor oraz markę jaka wam będzie najbardziej pasować i możecie przed zakupem poczytać na temat farb różnych firm ;)

Ja farbuje się sama w domu od ładnych paru lat i czasem były wzloty a czasem upadki ;)

Kupowałam farby różnych firm, pierwszą farbą jaką kupiłam byłą farba z Joanny i dalej do nich powracam, już kiedyś pisałam wam post na temat mojego farbowania ;)

Dziś pokażę wam farbę oraz opiszę co i jak ;))

Farbę kupiłam z firmy jak już wcześniej wspomniałam Joanna, nie znam się na składach ;) ale wydaje mi się że posiada ona amoniak ;) niestety minusem jej jest to że śmierdzi ale da się do niego przyzwyczaić ;) z takiej racji iż już farbowałam włosy to muszę wam powiedzieć że nie zmywa się ona tak jak inne farby przy każdym myciu, jednak odrosty ukażą się jak przy każdej farbie wraz ze wzrostem włosa ;))

Farba kosztowała 5.90 w osiedlowym sklepiku ale można ją znaleźć również w tesco o tej samej cenie ;)

Farb jest dużo kolorów więc wybierzecie taki jaki wam się podoba ;)


Przechodzę do zdj farby :






Jak widzicie ja wybrałam kolor 241 ;) Na pudełku wygląda na ciemną zobaczmy jak będzie wyglądać na mnie ;))

W opakowaniu znajdziemy farbę w tubce, utleniacz w saszetce, ulotkę, i rękawiczki ;))

Jak dla mnie te farby sprawdzają się w 100% dziś zużyłam tylko połowę farby i zostawiłam resztę na zaś ;) czyli do następnego farbowania ;))

I to by było na tyle jeżeli chodzi o ocenę farby w skali do 10 pkt. to daje jej 9/10 za zapach ;))


Mam nadzieję że podobał wam się post jestem więcej na yt ;) więc zapraszam na kanał ;))

Postaram się pisać więcej a wy napiszcie na dole jakich farb używacie i jakie polecacie ;) i co chcielibyście tu zobaczyć ;))

Jak będę miała więcej czasu to postaram się poprawić trochę wygląd bloga dla lepszego odbioru dla Was ;))

Do napisania ;)

Komentarze

  1. malowałam kiedys tym kolorkiem i naprawdę ladny wychodzil:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moich włosów te farby się zbytnio nie trzymają, ale przez chwilę kolor jest naprawdę intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to zależeć od łusku włosa lub od farb które używasz;) ja nigdy nie farbowałam się u fryzjera ale z opowieści wiem że ich farby przy odpowiedniej pielęgnacji nie wypłukują się aż tak szybko jak te drogeryjne ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instagram mix 02.15 ;)

Hej przychodzę do was ze zdjęciami z instagram-u ;) Postanowiłam w ten sposób wrócić po raz n-ty do blogowania i mam nadzieję że się wam ten post spodoba ;)) Zapraszam ;))

Sesja zdjęciowa Marzec '17

Hej, myślę że chciałabym wrócić trochę do blogowania, dlatego dziś przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej. Wygrałam sesję z okazji dnia kobiet u świetnej pani fotograf Anity na Facebooku znajdziecie ją pod nazwą fabryka fotografii Anita Azafrańska LINK  ;) Dostałam konkretne wytyczne: okulary przeciwsłoneczne, kolorowe ubrania, kolorowe chustki. Dostosowałam się mimo iż "elegancko" lubię ubierać się na czarno ;) Sesja odbyła się na Wawrzkowiźnie , w okolicach Bełchatowa / woj. Łódzkie.

Perlux, pierwsze skuteczne perły piorące na rynku. ?

Witam was bardzo serdecznie dziś mam dla was mini recenzję i porównanie Pereł Piorących Perlux z innymi markami. Zacznę od tego iż zostałam ambasadorką pereł Perlux za pośrednictwem strony streetcom.pl. Paczkę ambasadorki dostałam i przystąpiłam do testów ;)