Przejdź do głównej zawartości

Ulubione zapachy na okazje ;)

Witam ;)

Wiem miałam być regularnie ale jakoś pogoda nie nastrajała do robienia zdjęć, ani nie nastrajała i nie pozwalała do nagrywania ;(

Za co was serdecznie przepraszam i zapraszam na post ;)

Dziś mam dla was szybki post, krótki, o moich dwóch zapachach których używam na okazje ponieważ chciałam je na te okazje właśnie zostawić i kojarzyć ich nuty z ważnymi dniami ;)

a więc pierwszym zapachem jest playboy

Co mnie w nim urzekło przede wszystkim zapach jest świeży lekko słodkawy i idealnie rozwija się na mojej skórze w taki  własnie słodkawy zapach który lubię, niestety jego cena może  przerażać bo za 30ml zapłaciłam ok. 40 zł ale miałam lekką fazę  na nowy zapach a ten mnie w sobie rozkochał, prócz tego ma  świetną buteleczkę która świetnie prezentuje się na półce ;);)
Kolejny i ostatni zapach którego zostawiam na specjalne okazje jest Puma Urban Motion

 Tym razem był to wybór również z zakochania a  tylko dlatego że już wcześniej posiadałam te  perfumy i przypominają mi piękne chwile ;) ,  wcześniej jak i teraz dostałam je od chłopaka, tym r  razem okazją były moje urodziny, perfumy mają  świetną nutę zapachową są trochę bardziej ostre niż  ich poprzedniczki ale i tak je uwielbiam, rozwijają  się świetnie ożyźwiająco, cenę możecie sobie  zobaczyć w rossmanie lub wgl w internecie z racji  tego że dostałam je na urodziny ceny nie znam ;),  Mają świetną buteleczkę która wygląda bardzo  stylowo, a na pudełeczku z tyłu mają logo pumy w  rentgenie ;) 

No i to moi drodzy byłoby na tyle mam nadzieje że uda mi się pisać regularnei czego tym razem nie obiecuję ponieważ mam masę projektów na uczelni które muszę zrobić ;)

Pozdrawiam ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram mix 02.15 ;)

Hej przychodzę do was ze zdjęciami z instagram-u ;) Postanowiłam w ten sposób wrócić po raz n-ty do blogowania i mam nadzieję że się wam ten post spodoba ;)) Zapraszam ;))

Sesja zdjęciowa Marzec '17

Hej, myślę że chciałabym wrócić trochę do blogowania, dlatego dziś przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej. Wygrałam sesję z okazji dnia kobiet u świetnej pani fotograf Anity na Facebooku znajdziecie ją pod nazwą fabryka fotografii Anita Azafrańska LINK  ;) Dostałam konkretne wytyczne: okulary przeciwsłoneczne, kolorowe ubrania, kolorowe chustki. Dostosowałam się mimo iż "elegancko" lubię ubierać się na czarno ;) Sesja odbyła się na Wawrzkowiźnie , w okolicach Bełchatowa / woj. Łódzkie.

Perlux, pierwsze skuteczne perły piorące na rynku. ?

Witam was bardzo serdecznie dziś mam dla was mini recenzję i porównanie Pereł Piorących Perlux z innymi markami. Zacznę od tego iż zostałam ambasadorką pereł Perlux za pośrednictwem strony streetcom.pl. Paczkę ambasadorki dostałam i przystąpiłam do testów ;)