Przejdź do głównej zawartości

Ambasadorska Recenzja ;)

Hej, dziś przychodzę do was z recenzją produktu Adidas którego jestem ambasadorką.
Długo zbierałam się do tej recenzjii ponieważ zwyczajnie nie mam czasu ;)

Przejdźmy do sedna:

Produkty adidas dostałam do przetestowania jako ambasadorka marki wybrana przez street.com.

Z produktów używałam/używam obecnie kulki 6 w 1.
Która ma na celu: przeciwdziałać przykremu zapachowi, przeciwdziałać poceniu, przeciw bakteriom, ekstra świeżość, przeciw białym śladom na czarnych ubraniach, i przeciw żółtym plamom na białych.

Jego atutem z pewnością jest to że ładnie pachnie, nie brudzi ubrań, chroni przez cały dzień, jest wydajny, tani, i dostępny w drogeriach.

Jedyny minus jest taki że nie wchłania się tak szybko jak inne antyperspiranty z wiodących marek, co nie przeszkadza mi aż tak bardzo, jednak mogę to zaliczyć do małych wad ;))



Fajnie chroni nawet podczas wzmożonej aktywności fizycznej, co jest plusem dla osób chodzących na siłownię czy ćwiczących w domu ;).

Antyperspirantu w sprayu nie używałam ponieważ rzadko sięgam po własnie tego typu produkty, jednak mogę wam z czystym sumieniem polecić te antyperspiranty ponieważ używałam kiedyś tego produktu w wersji niebieskiej i sprawdzał się świetnie. Produkty te nie podrażniają skóry pod pachami, nie powodują wysypek ani tego typu rzeczy oraz nie powodują ciemnych plam co czasem zdarza się przy używaniu antyperspirantów. Jak już wspomniałam świetnie chronią i nie powodują plam na ubraniach co jest dużym plusem.

Moje testerki które już zdążyły zdać mi relację odnośnie swoich produktów pisały:
Magda(srebrny): Powiem ci ze się nie zawiodłam,świetnie pachnie,jest delikatny dla skóry,nie uczula i nie ma przebarwień na ubraniach.Justyna(fioletowy): przedewszystkim ładnie pachnie nie ma oznak białych plam na ubraniu oraz potuKasia (pomarańczowy):Nie pocę się nie zostawia plam wole sprey  Nie mam uczulenia;)Zapach utrzymuje się na drugi dzień nawet;)

 Jeszcze dwie moje testerki poprosiłam o wystawienie opinii, ale nawet gdy rozmawiałam ze znajomymi to dowiadywałam się że produkty adidasa sobie chwalą choć niektóre osoby nie przepadają, większość jest na tak ;)
I to moi drodzy na tyle mojej opinii i testerek co do produktów adidas, piszcie co wy sądzicie o tych produktach ;) Do napisania ;)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instagram mix 02.15 ;)

Hej przychodzę do was ze zdjęciami z instagram-u ;) Postanowiłam w ten sposób wrócić po raz n-ty do blogowania i mam nadzieję że się wam ten post spodoba ;)) Zapraszam ;))

Sesja zdjęciowa Marzec '17

Hej, myślę że chciałabym wrócić trochę do blogowania, dlatego dziś przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej. Wygrałam sesję z okazji dnia kobiet u świetnej pani fotograf Anity na Facebooku znajdziecie ją pod nazwą fabryka fotografii Anita Azafrańska LINK  ;) Dostałam konkretne wytyczne: okulary przeciwsłoneczne, kolorowe ubrania, kolorowe chustki. Dostosowałam się mimo iż "elegancko" lubię ubierać się na czarno ;) Sesja odbyła się na Wawrzkowiźnie , w okolicach Bełchatowa / woj. Łódzkie.

Perlux, pierwsze skuteczne perły piorące na rynku. ?

Witam was bardzo serdecznie dziś mam dla was mini recenzję i porównanie Pereł Piorących Perlux z innymi markami. Zacznę od tego iż zostałam ambasadorką pereł Perlux za pośrednictwem strony streetcom.pl. Paczkę ambasadorki dostałam i przystąpiłam do testów ;)