Przejdź do głównej zawartości

Perlux, pierwsze skuteczne perły piorące na rynku. ?

Witam was bardzo serdecznie dziś mam dla was mini recenzję i porównanie Pereł Piorących Perlux z innymi markami.

Zacznę od tego iż zostałam ambasadorką pereł Perlux za pośrednictwem strony streetcom.pl.

Paczkę ambasadorki dostałam i przystąpiłam do testów ;)










Pierwsze co rzuca się w oczy to że mają fajne opakowania w dużym plastikowym opakowaniu znajdują się perły do białych rzeczy i jest ich 24 szt. więc optymalnie w porównaniu do innych marek, w mniejszym opakowaniu(torebce) są perły do rzeczy kolorowych i jest ich 16 szt.

W paczce dla ambasadorki znajdowały się również ulotki oraz 15 szt. sampli dla znajomych w których znajdowały się dwie perły piorące do białych rzeczy, fajnie że możemy podzielić się ze znajomymi tym co same testujemy a nie na sucho opowiadamy jakie one są świetne, tylko szkoda że sample nie są w wariancie białe i kolorowe. Jednak ja już swoim znajomym rozdałam i również usłyszałam kilka opinii ;)

Czym perły Perlux różnią się od innych marek?
Marki dostępne na rynku zazwyczaj mają w kapsułce płyn piorący który zmiękcza i odplamia tkaniny, perły Perlux posiadają dwie komory w jednej znajduje się płyn w drugiej skuteczny proszek. Są skuteczne ponieważ zawierają w sobie trzykrotnie bardziej skoncentrowaną formułę, usuwa najbardziej uporczywe plamy, chroni pralkę co jest bardzo ważne, jego dozowanie jest bardzo bezpieczne ponieważ sam rozpuszcza się  w wodzie i nie pyli do układu oddechowego niebezpiecznych detergentów, zapobiega mechaceniu się ubrań a także chroni nasze ubrania od  szarzenia i tracenia koloru, długo utrzymuje piękny zapach na ubraniach.

Jak mam ich używać ?

Wrzucamy do bębna najpierw perłę potem wrzucamy ubrania wstawiamy na wybraną temperaturę, działa nawet w niskiej temperaturze.



Na rynku dostępne są perły piorące do białych, kolorowych, czarnych ubrań, a także bezpieczne dla dzieci.

Rozmawiając z koleżanką wręczyłam jej próbkę i usłyszałam od niej że perły są bardzo skuteczne, oraz że zapach utrzymuje się naprawdę bardzo długo jak bardzo drogie perfumy.

Sama testowałam już oba warianty kolor i do białych ubrań. Piorąc ubrania kolorowe boję się zawsze o stan ich koloru żeby nie wypłowiał piorąc perłami już się tego nie obawiam ponieważ moje ubrania są bardzo dobrze doprane jak i nie tracą swojego koloru.

Perły do białego zaś mają to do siebie że pranie jest zawsze śnieżno  białe i do tego bez plam.

Produkt idealny ??

Tak, ponieważ nie musimy wydawać pieniędzy na proszki płyny i ochronę pralki, mamy to w jednej perle, a za to mniej zachodu z wlaniem do pralki płynu nasypaniem proszku itp. 

Pamiętajcie tylko żeby perły nie wrzucać do dozownika na proszek!

Perłę zawsze wrzucamy pod ubrania bo inaczej może nam na tych ubraniach pozostać, a tak to wrzucając ją do bębna pod ubrania mamy pewność iż perła się rozpuści i wypierze nam ubrania perfekcyjnie ;)

I to by było na tyle moi drodzy mam nadzieje że wpis wam się podoba piszcie w komentarzach czy udało się wam zakwalifikować do ambasadorowania i czy używałyście/liście pereł piorących perlux każda opinia się przyda ;) 

Do napisania ;) 


Komentarze

  1. Ja również miałam przyjemność wypróbować perełki Perlux. Jestem bardzo zadowolona :) Kampania bardzo fachowo przygotowana :)

    Zapraszam do zapoznania się z opinią na moim blogu: http://test-it.blog.pl/2015/05/28/perly-piorace-perlux-nieslychanie-proste-pranie/

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto byłoby zamieścić jego skład. Trudno stwierdzić, czy ten środek jest nieszkodliwy. Propagujemy zdrową dietę online i sami bilansujmy posiłki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instagram mix 02.15 ;)

Hej przychodzę do was ze zdjęciami z instagram-u ;) Postanowiłam w ten sposób wrócić po raz n-ty do blogowania i mam nadzieję że się wam ten post spodoba ;)) Zapraszam ;))

Sesja zdjęciowa Marzec '17

Hej, myślę że chciałabym wrócić trochę do blogowania, dlatego dziś przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej. Wygrałam sesję z okazji dnia kobiet u świetnej pani fotograf Anity na Facebooku znajdziecie ją pod nazwą fabryka fotografii Anita Azafrańska LINK  ;) Dostałam konkretne wytyczne: okulary przeciwsłoneczne, kolorowe ubrania, kolorowe chustki. Dostosowałam się mimo iż "elegancko" lubię ubierać się na czarno ;) Sesja odbyła się na Wawrzkowiźnie , w okolicach Bełchatowa / woj. Łódzkie.