Przejdź do głównej zawartości

Testowanie: Perfumy Nicole

Hej !

Witam was bardzo serdecznie po dość długiej przerwie związanej zapewne z LENIEM ;) i tym że są wakacje a mi się nie chce do niczego zabrać ;)

Jak zapewne wiecie na moim kanale na yt pojawiają się dość regularnie filmy ze względu na to iż szybciej mi się nagrywa niż pisze fotografuje, ale dziś przychodzę do was z postem ponieważ mam dość dużo rzeczy do przekazania a muszą być ładnie chronologicznie
poukładane żebyście mogli się połapać w tym co chcę wam przekazać ;)




Zacznę od tego że jakiś czas temu przeglądając blogi i grupy na fb natknęłam się na możliwość testowania perfum/wód perfumowanych firmy Nicole które organizowała redakcja TrustedCosmetics, zgłosiłam się ponieważ jak wiecie lub nie mam dużą kolekcje zapachów i nowe są mile widziane, przejrzałam stronę Nicole i wybrałam sobie jedne interesujące mnie perfumy, zgłosiłam się w komentarzu i redakcja zgłosiła się do mnie po adres do wysyłki.

Teraz trochę o firmie Nicole, jest to firm europejska która działa również w Polsce produkują perfumy wody perfumowane i produkty do stylizacji paznokci, można dołączyć do ich klubu korzystając z upustów które dostaniecie za bycie członkiem o tym możecie poczytać na ich stronie NICOLE, Posiadają dość dużą game wyboru zapachów odpowiedników perfum znanych dostępnych w perfumeriach na stronie możecie znaleźć dokładnie jakie są to odpowiedniki, buteleczki jakie możemy zakupić są to pojemności: 9ml, 11ml, 14ml, 17ml, 33ml, 34ml, 37ml, 55ml oraz 64ml. 


Do testów wybrałam sobie  ANGEL Thierry Mugler (nr 27) ze względu na to iż słyszałam dużo dobrego na temat tych perfum, ale własne jest ale można te perfumy pokochać lub je znienawidzić, nie jest to zapach na co dzień, jest on bardzo ciężki mocny i mogę śmiało stwierdzić że nie dla każdego.

Jego nuty zapachowe to:

nuta głowy: słodkie owoce, jeżyna, nuty morskie, miód
nuta serca: czekolada, karmel, kumaryna
nuta bazy: wanilia, paczula

Jeżeli chodzi o nuty są bardzo ładnie skomponowane lecz najdłużej u mnie utrzymuje się nuta serca która powoduje strasznie duszący zapach i nie nadaje się na dzień bardziej na wieczorne wyjścia, za to nuta bazy bardzo ładnie się rozwija na mojej skórze.

Do testów otrzymałam 30 ml Wody Perfumowanej (16% perfum) Opakowanie bardzo ładne z matowego szkła z czarną zakrętką, atomizer działa bez zarzutu, kolor perfum również ładnie się komponuje ponieważ jest to odcień żółty w buteleczce, na opakowani mamy bardzo ładny napis Nicole Cosmetics a z drugiej strony buteleczki naklejkę która informuje nas o tym że produkt jest łatwopalny, znajduję się tam skład, adres producenta, że perfumy zostały wyprodukowane we Francji oraz ile mają pojemności. Na zakrętce jest naklejka z numerem perfum.




Testowałam perfumy pod względem trwałości mimo tego iż jest to woda perfumowana są one bardzo mocne, zapach jest wyczuwalny z kilku metrów, na ubraniach utrzymuje się dłużej niż na skórze to jest pewne ale na skórze utrzymuje się co najmniej 8h! co jest bardzo dobrą wiadomością dla osób które lubią długo utrzymujące się zapachy, jak wspomniałam wcześniej są one ciężkie trochę duszące i odpowiednie bardziej na wieczór.


I to chyba wszystko co chciałam wam powiedzieć. Piszcie jakich wy perfum/wód perfumowanych używacie co lubicie i czy miałyście styczność z firmą Nicole Cosmetics.

Zapraszam do zaglądania na mój kanał na yt, na FB TrustedCosmeticsStronę Nicole Cosmetics


I do napisania ;)


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instagram mix 02.15 ;)

Hej przychodzę do was ze zdjęciami z instagram-u ;) Postanowiłam w ten sposób wrócić po raz n-ty do blogowania i mam nadzieję że się wam ten post spodoba ;)) Zapraszam ;))

Sesja zdjęciowa Marzec '17

Hej, myślę że chciałabym wrócić trochę do blogowania, dlatego dziś przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej. Wygrałam sesję z okazji dnia kobiet u świetnej pani fotograf Anity na Facebooku znajdziecie ją pod nazwą fabryka fotografii Anita Azafrańska LINK  ;) Dostałam konkretne wytyczne: okulary przeciwsłoneczne, kolorowe ubrania, kolorowe chustki. Dostosowałam się mimo iż "elegancko" lubię ubierać się na czarno ;) Sesja odbyła się na Wawrzkowiźnie , w okolicach Bełchatowa / woj. Łódzkie.

Perlux, pierwsze skuteczne perły piorące na rynku. ?

Witam was bardzo serdecznie dziś mam dla was mini recenzję i porównanie Pereł Piorących Perlux z innymi markami. Zacznę od tego iż zostałam ambasadorką pereł Perlux za pośrednictwem strony streetcom.pl. Paczkę ambasadorki dostałam i przystąpiłam do testów ;)