Przejdź do głównej zawartości

Farba Garnier Colour & Shine

Witam was wszystkich bardzo ale to bardzo serdecznie z racji tego iż nie było mnie tutaj troszeczkę co jest spowodowane przede wszystkim brakiem czasu na wszystko ;( Szkoła matura oraz technik pochłaniają cały mój czas ;( ale postaram się od czasu do czasu coś dla was skrobnąć oraz nagrać ;)

Niedługo pojawi się Vlog w którym wszystko wam dogłębnie wyjaśnię, do którego się już troszkę zbieram ale no jak już wyżej widać nie mam na nic czasu ;(

a dziś jak już widzicie po tytule recenzja farby Garnier ;)

Pokażę wam najpierw co i jak a potem przejdę do jej opisu ;))











Tak wygląda opakowanie farby producent zapewnia że nie ma ona amoniaku ;) Pachnieć pachnie nawet ładnie jak kto lubi ;) a poniżej macie to co znalazło się w środku ;) 






utleniacz krem koloryzujący i odżywka ;)) 

Moja opinia ;) 
+ cena koszt na promocji to ok. 11 zł 
+ zapach nie pachnie chemicznie 
+ kolor złapał całe włosy nie zależnie od tego czy są one równomiernie pofarbowane przed nią czy nie, całe włosy po farbowaniu tą farbą są jednolite
+ładnie pokryła odrosty
+odżywka ale już chyba w każdej farbie jest odżywka
+ ładne opakowanie ;) 

- to iż ja nie czytając wzięłam taką która jest tylko na 28 myć jednak to może zaliczyć się także do + jeżeli któraś z was szuka farby nie na zawsze ;)
- każdorazowe mycie włosów liczy się z tym iż farba będzie spływała z włosów
- odżywka strasznie zmiękcza nam włosy
-po farbowaniu włosy zaczęły mi się elektryzować ;( co nie przeszkadza mi tak strasznie ;) 

Ocena całości to 7,4/10 ;)) 

Mam nadzieję że pomogłam wam w tym czy kupić ją czy nie ;)) 

Piszcie jakich wy używacie farb do włosów i czy długo się one trzymają ;)) 

Do zobaczenie w następnych postach ;) 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram mix 02.15 ;)

Hej przychodzę do was ze zdjęciami z instagram-u ;) Postanowiłam w ten sposób wrócić po raz n-ty do blogowania i mam nadzieję że się wam ten post spodoba ;)) Zapraszam ;))

Sesja zdjęciowa Marzec '17

Hej, myślę że chciałabym wrócić trochę do blogowania, dlatego dziś przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej. Wygrałam sesję z okazji dnia kobiet u świetnej pani fotograf Anity na Facebooku znajdziecie ją pod nazwą fabryka fotografii Anita Azafrańska LINK  ;) Dostałam konkretne wytyczne: okulary przeciwsłoneczne, kolorowe ubrania, kolorowe chustki. Dostosowałam się mimo iż "elegancko" lubię ubierać się na czarno ;) Sesja odbyła się na Wawrzkowiźnie , w okolicach Bełchatowa / woj. Łódzkie.

Perlux, pierwsze skuteczne perły piorące na rynku. ?

Witam was bardzo serdecznie dziś mam dla was mini recenzję i porównanie Pereł Piorących Perlux z innymi markami. Zacznę od tego iż zostałam ambasadorką pereł Perlux za pośrednictwem strony streetcom.pl. Paczkę ambasadorki dostałam i przystąpiłam do testów ;)