Przejdź do głównej zawartości

Oczyszczanie dobre na nieprzyjaciół ;)

Hey ;)

  Dziś przychodzę do was z postem takim trochę informacyjnym, chciałam was wprowadzić w temat który przewinie się kilka razy tu jak i na kanale :)
 Mianowicie tematem jest naturalne oczyszczanie organizmu za pomocą oleju + aloesu + cytryny ;)
Jak na to wpadłam krótkie wprowadzenie:
  Jeszcze w wakacje na "targu" spotkałam razem z moją mamą jej znajomą, nie miałam wtedy make - upu na buzi więc moje niedoskonałości było widać w całej okazałości ;)) Znajoma mojej mamy poleciła mi właśnie picie tej mieszanki którą opisałam a opisze poniżej dokładniej ;)
Dostałam wtedy książkę w wersji pdf którą niestety usunęłam, ale kiedy już wpadłam na to że chcę spróbować oczyszczania właśnie tą metodą to musiałam znaleźć w inny sposób sobie skład tej mikstury i zaczęłam szukać ;))
  Znalazłam wtedy tę stronę: http://www.bioslone.pl/oczyszczanie/mikstura na niej opisana jest cała mikstura co dlaczego po co, i jaki olej dobrać sobie do swoich potrzeb.

Co ja wybrałam:


Olej z pestek winogron, wybrałam go właśnie ponieważ na stronie którą macie powyżej opisany jest on jako składnik dla osób które, nie mają objawów nieprawidłowego funkcjonowania górnych odcinków przewodu pokarmowego ;) 
Olej kupiłam w Biedronce za ok. 15 zł 1 litr.


Aloes który można stosować zamiennie z sokiem z pestek grejpfruta.
Jednak trzeba go rozcieńczyć z wodą (aloes), dlatego do tego celu potrzebujemy (zdjęcie poniżej) ciemnej butelki po syropie lub czymś innym najlepiej ją wyparzyć ;)  
Aloes kupiłam w Super-Pharm w cenie promocyjnej 9.99zł bez promocji jak widzicie kosztuje on 20.99 zł za 1 litr.


Ciemna butelka do rozcieńczenia aloesu z wodą.


Cytryna.

Naszą miksturę należy przygotować dzień wcześniej w porcji 10ml oleju + 10ml aloesu/soku z p. grejpfruta + 10ml cytryny, najlepiej przygotować ją w kieliszku lub w glinianym kubku i przykryć sobie sreberkiem zostawić w miejscu ciepłym temperaturze pokojowej, najbardziej optymalnym miejscem będzie okolica łóżka aby rano wypić sobie na czczo tę miksturkę i przez 30 min do 1 godziny nic nie jeść i nie pić aby mikstura się dobrze wchłonęła.

Jeżeli chodzi o więcej info zapraszam do odwiedzenia strony którą podałam wyżej, ja zamierzam dopiero zacząć stosować miksturę więc, przed rozpoczęciem kuracji która powinna trwać min. 3 miesiące postaram się wykonać dla was zdjęcie mojej buzi aby było jakieś porównanie, postaram się również pisać co jakiś okres czasu jak wpływa na mnie kuracja, pojawią się również filmiki na ten temat więc serdecznie zapraszam do obserwacji jak i subskrypcji kanału ;) 

A tak na marginesie mam dla was fajną alternatywę również zdrową dla osób które lubią naturalność ;) 

Jeżeli chodzi o temat wzdęć, zawsze brałam różne tabletki ziołowe bo ziołowe ale jednak, na tą przypadłość jednak pewna miła pani poleciła mojej mamie rumianek, nie wiem jeszcze jak on wpływa na tę dolegliwość ale jak go wypróbuję to na pewno dam wam znać ;)  


Pozdrawiam i do następnego ;) 


Komentarze

  1. hmm interesujaca ta mieszanka, ciekawe czy sie sprawdzi :) Czekam na szczegóły z przebiegu kuracji.
    Zapraszam na mojego nowego bloga z recenzjami kosmetycznymi :)
    http://mojerecenzjekosmetyczne.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko zacznę stosować to pojawią się nowe posty na temat kuracji pozdrawiam ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Instagram mix 02.15 ;)

Hej przychodzę do was ze zdjęciami z instagram-u ;) Postanowiłam w ten sposób wrócić po raz n-ty do blogowania i mam nadzieję że się wam ten post spodoba ;)) Zapraszam ;))

Sesja zdjęciowa Marzec '17

Hej, myślę że chciałabym wrócić trochę do blogowania, dlatego dziś przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej. Wygrałam sesję z okazji dnia kobiet u świetnej pani fotograf Anity na Facebooku znajdziecie ją pod nazwą fabryka fotografii Anita Azafrańska LINK  ;) Dostałam konkretne wytyczne: okulary przeciwsłoneczne, kolorowe ubrania, kolorowe chustki. Dostosowałam się mimo iż "elegancko" lubię ubierać się na czarno ;) Sesja odbyła się na Wawrzkowiźnie , w okolicach Bełchatowa / woj. Łódzkie.

Perlux, pierwsze skuteczne perły piorące na rynku. ?

Witam was bardzo serdecznie dziś mam dla was mini recenzję i porównanie Pereł Piorących Perlux z innymi markami. Zacznę od tego iż zostałam ambasadorką pereł Perlux za pośrednictwem strony streetcom.pl. Paczkę ambasadorki dostałam i przystąpiłam do testów ;)