Przejdź do głównej zawartości

Recenzje z innej ręki : Nivea Aqua Effect by: Martyna

Hej wiem że dawno mnie nie było, były święta więc mi to chyba wybaczycie ;) i wiem że nie powinnam dodawać wam tego posta teraz tylko po kilku postach które dodam z własnymi recenzjami lub innymi rzeczami, ale tak wyszło więc musicie mi to wybaczyć ;)

Postaram się przygotować dla was kilka postów jak jeszcze jestem w domu i nie czeka mnie nauka wytężoną na uczelni przed sesją ;)

A więc szybki i bezbolesny post z mini recenzją ;)

A i wybaczcie że nie pojawił się post z prezentami tzn z propozycjami prezentów, ale postaram się to nadrobić bo przecież nie tylko pod choinkę kupuje się prezenty prawda ;))

a teraz przejdźmy do meritum ;)

Nivea Aqua Effect, mój ulubiony krem Ever! 






Używam go zarówno na dzień jak i na noc. Mam mieszaną cerę i ten krem idealnie ją wyrównuje, choć oczywiście w połowie dnia muszę poprawiać pudrem strefę T (nie można mieć wszystkiego), to wciąż jest moim ulubieńcem. 






Mam zamiar niedługo zdradzić go z sorbetem od Garniera do cery mieszanej, tylko po to by sprawdzić czy tamten sobie poradzi, ale uważam, że i tak nie będzie w stanie pobić Aqua Effect. 









W mojej osobistej ocenie 5/5.









No i moi kochani to na tyle na dzisiejszy post mam nadzieję że wam się podoba i zapraszam na mój kanał na którym staram się być raz na tydzień  co też nie wychodzi mi tak pięknie ale jakoś daje rade ;) dajcie znać o czym chcielibyście poczytać w kolejnym poście ;)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Instagram mix 02.15 ;)

Hej przychodzę do was ze zdjęciami z instagram-u ;) Postanowiłam w ten sposób wrócić po raz n-ty do blogowania i mam nadzieję że się wam ten post spodoba ;)) Zapraszam ;))

Sesja zdjęciowa Marzec '17

Hej, myślę że chciałabym wrócić trochę do blogowania, dlatego dziś przychodzę do was z postem z sesji zdjęciowej. Wygrałam sesję z okazji dnia kobiet u świetnej pani fotograf Anity na Facebooku znajdziecie ją pod nazwą fabryka fotografii Anita Azafrańska LINK  ;) Dostałam konkretne wytyczne: okulary przeciwsłoneczne, kolorowe ubrania, kolorowe chustki. Dostosowałam się mimo iż "elegancko" lubię ubierać się na czarno ;) Sesja odbyła się na Wawrzkowiźnie , w okolicach Bełchatowa / woj. Łódzkie.

Perlux, pierwsze skuteczne perły piorące na rynku. ?

Witam was bardzo serdecznie dziś mam dla was mini recenzję i porównanie Pereł Piorących Perlux z innymi markami. Zacznę od tego iż zostałam ambasadorką pereł Perlux za pośrednictwem strony streetcom.pl. Paczkę ambasadorki dostałam i przystąpiłam do testów ;)